Paintbrush and Sculpt Art

I love how nature reflects my heart, and I enjoy expressing my feelings by using my hands… sharing views through my paintings and sculptures; from a little corner of the world to a huge sea of people.

About Pepino

Buna , numele meu este Petru Coita, indragesc tot ceea ce ma incojoara, iubesc sa exprim prin pictura si sculptura ce ochii vad si natura ofera, de aceea am ales cateva din exponatele mele pentru a vi le prezenta pe noul meu Blog. Va multumesc. petrucoita@yahoo.com
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Paintbrush and Sculpt Art

  1. ȚEPEȘ CRISTIAN says:

    PETRU COITA (PEPI)
    Este un artist foarte talentat dar din pacate prea putin cunoscut de public.
    Recomand popularizarea lui pe unele siteuri si incurajarea artistului prin achizitionarea lucrarilor disponibile .
    Contactati-l la nr.tel:0746760869

  2. crisuadi says:

    Exista un motiv pentru care publicul nu-l cunoaste , poate publicul nu vrea sa-l cunoasca…Exista loc pentru fiecare sub soare . Nu publicul determina valoarea unui artist , sunt mai multe variabile , una dintre ele fiind norocul. Eu i-as recomanda , daca-mi este permis , sa se tina de pictura , ca cea din primul portret postat . Acolo mi se pare ca-si exprima gandurile si trairile intime , destul de bine . Restul , e artificiu…Vreau sa spun ca in pictura e mai cinstit , se reveleaza pe sine mai lesne si doar asta conteaza . Sculptura e altceva , iar ceea ce expune aici nu e sculptura . Sculptura inseamna desen puternic , intelegerea volumelor , viziune in spatiu pe care poti s-o exprimi prin desen…etc.
    Ma rog , ma opresc aici , sa nu fiu injurat prea tare..:-)
    Multa bafta !

Leave a comment